راهنمایی جهت ترکیب دکوراسیون منزل

در صنعت معماری و طراحی داخلی سه چیز به عنوان ارکان اصلی در دکوراسیون مکان شناخته می شوند و اغلب فعالان و متخصصان حوزه ی دکوراسیون آنها را مهم ترین قسمت های هر مکانی می دانند. دیوار ها، سقف و کف. این سه در کنار یکدیگر معنی می یابند و داشتن تناسب و هارمونی بین آنها از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است.  از متریال هایی که در می تواند به این سه بخش هویت بدهد کاغذ دیواری ، پارکت لمینت و چوب  ترمو برای مدرنیته ساختن فضای باز ساختمان با توجه به ترموود و کاربردهای متنوع و ساختار آن می توان به صورت ترکیبی استفاده کنند مانند چوب نما ساختمان و سبک ساخت روف گاردن و آلاچیق چوبی  یا آلاچیق اهمیت زیادی دارد 

کاغذ دیواری تیراژه

کاغذ دیواری ارزان قیمت

کاغذ دیواری قیمت های متغیر و متفاوتی دارد.این طبقه بندی قیمت میتواند بر اساس کشور تولید کننده، کیفیت و جنس باشد.کاغذ دیواریقیمت پایین معمولا کاغذ دیواری هایی را شامل میشود که یا ساخت و تولید داخلی هستند یا ساخت کشور چین.اما  کاغذ دیواری ارزان چینی باز به نسبت تولید داخلی بهتر و با کیفیت تر می باشد.مثلا کاغذ دیواری قیمت پایین چینی قابل شست و شو می باشد و این در حالی است که کاغذ دیواری قیمت پایین ایرانی قابل شست و شو و تمیز کاری نیست. از طرفی بهتر است بدانید همه ی کاغذ دیواری های چینی قیمت پایینی ندارند. کاغذ دیواری هابسته به اینکه تحت لیسانس کدام کشور باشند؛ قیمتهای متغیری دارند.

انواع کاغذ دیواری دخترانه

یکی از متداول ترین روش ها برای تغییر دکوراسیون اتاق خواب تعویض کاغذ دیواری ها می باشد . امروزه با تنوع بسیاری که کاغذ دیواری ها دارند برای هر سلیقه ، جنسیت و سنی کاغذ دیواری مناسب وجود دارد . دختر ها عموما به دکوراسیون اتاق خوابشان بسیار اهمیت می دهند و سعی می کنند از طرح و رنگ های دخترانه در اتاق خواب خود استفاده کنند . چنانچه فرزند شما دختر است بهتر است آلبوم کاغذ دیواری دخترانه را مقابلش قرار دههید و این اجازه را بدهید تا متناسب با سلیقه ی خود آن را انتخاب کند . 

کاغذ دیواری مدل چوبی

 

خرید کاغذ دیواری فانتزی

انتخاب طرح مناسب و ایده آل کاغذ دیواری از بین صد ها طرح مختلف کار نسبتا دشواری است و شما باید قبل از انتخاب طرح کاغذ دیواری اتاق خواب دخترانه از متناسب بودن طرح و رنگ کاغذ دیواری با سایر وسایل موجود در دکوراسیون اتاق خواب مطمئن شوید. دختران جوان و نوجوان به طراحی دکوراسیون اتاق خواب خود حساس هستند بنابراین بهتر است انتخاب طرح کاغذ دیواری مطابق با سلیقه فرزند شما باشد.کاغذ دیواری اتاق خواب در انواع طرح های کاغذ دیواری سه بعدی و ساده و پوستری طراحی می شود که انتخاب هر یک از این طرح های کاغذدیواری اتاق خواب کاملا سلیقه ای است. برای دختران نوجوان و جوان می توانید از انواع طرح های دخترانه کاغذ دیواری مانند گل و پروانه و انواع طرح های فانتزی و هندسی استفاده کنید, طرح های عروسکی و کودکانه کاغذ دیواری نیز برای دختر بچه ها ایده مناسب تری هستند


خرید آنلاین کاغذ دیواری 

بسیلری از افراد برای خرید کاغذ دیواری تمایل دارند به بورس های کاغذ دیواری سر بزنند و از انواع مدل های موجود در بازار آگاه شوند. به دلیل تنوع بیش از اندازه ی کاغذ دیواری ها بهتر است در ابتدا برای انتخاب ها خود معیار هایی را در نظر بگیرید برای مثال پیش از مراجعه به مغازه و یا خرید اینترنتی رنگ، جنس و حدود طرحی که مد نظر دارید را انتخاب کنید. این کار به شما کمک می کند تا انتخاب بهتر و مناسب تری داشته باشید. کاغذ دیواری منزل یا اتاق خوابتان را به گونه ای انتخاب کنید تا موجب ایحجاد محیطی شاداب و طراوت بخش شود . همچنین در خرید کاغذ دیواری ابعاد خانه از فاکتور هایی است که بسیار حائز اهمیت است بنابراین سعی کنید برای خانه های کوچک از طرح های شلوغ و رنگ های تیره استفاده نکنید. 

رنگ کاغذ دیواری سیاه می تواند همه نورها را به خود جذب کند. شاید تصور شما هم مانند خیلی از مردم این باشد که استفاده از کاغذ دیواری سیاه رنگ ممکن است باعث دلگیر یا کوچک تر شدن فضا شود. اما نکته اصلی در این است که چه موقع و در کدام قسمت ها باید از کاغذ دیواری سیاه رنگ استفاده کنیم. در تصاویر زیر می توانید نمونه هایی از کاغذ دیواری را ببینید که در مکان درست استفاده شده اند و زیبایی خاصی را به دکوراسیون منزل یا محیط کار می دهند. از جمله مزایای خرید اینترنتی کاغذ دیواری آن است که شما می توانید به قیمت پایین تر از فروشگاه کاغذ دیواری مورد نظر خود را خریداری کنید. چرا که در این حالت هزینه های اجاره ی فروشگاه و ... از بین میرود که این خود باعث کاهش هزینه ها می شود. البته باید در خرید اینترنتی کاغذ دیواری بسیار محتاط باشید و از فروشگاه های معتبر خرید کاغذ دیواری خود را انجام دهید. سایت تیراژه هارمونی این امکان را برای شما فراهم کرده است که خریدی مطمئن و رضایت بخش داشته باشید. برگرفته از Digital Land

کاغذ دیورای نشیمن

استانداردهای کاغذ دیواری

مجموعه از ویژگی ها و مزیت هایی که کاغذ دیواری نسبت به سایر دیوار پوش ها دارد سبب محبوبیت آنها از نظر مصرف کنندگان شده است در زیر به برخی از آنها شاره می کنیم:

  • تنوع در طرح و رنگ: تنوع بسیار بالای این محصولات می تواند پاسخگوی هر سلیقه و خواسته ای باشد. این ویژگی همچنین سبب شده است که کاغذ دیواری را بتوان به راحتی با انواع سبک های دکوراسیون داخلی به کار برد. برای هر مکانی با توجه به سبک دکوراسیون،رنگ مبلمان و پارکت وسرامیک ، سن، جنسیت، کاربری و .. میتوان کاغذ دیواری های مختلفی را به کار برد. 
  • نصب آسان و سریع : بر خلاف رنگ آمیزی که مشکلات زیادی دارد و مدت ها باید صبر کرد تا رنگ خشک شود کاغذ دیواری به آسانی قابل نصب و استفاده می باشد. به راحتی با استفاده از رول های کاغذ دیواری، چسب مخصوص کاغذ دیواری و متر برای تراز کردن می توانید کاغذ دیواری های منزل را خودتان نصب کنید. 
  • قابل شست و شو بودن: معمولا یکی از دغدغه هایی که خانم های خانه با آن مواجه هستند، خصوصا برای خانه هایی که دارای فرزند کوچک هستند، کثیف شدن زود به زود دیوار ها می باشد. با ورود کاغذ دیواری قابل شست و شو به بازار این مشکل تا حدود بسیار زیادی حل شده است. 
  • طول عمر بالا: برخی از کاغذ های دیواری ضدخش هستند و به راحتی پاره نمی شوند. از این رو عمر آنها در صورت مراقب مناسب طولانی است.
  • قابل اصلاح و ترمیم:در صورتی که بخشی از کاغذ دیواری دچار خرابی شده باشد فقط کافی است نمونه ی مشابه کاغذ دیواری را داشته باشید تا بتوانید به راحتی بدون عوض کردن کاغذ های کل دیوار ها همان قسمتی که آسیب دیده است را ترمیم کنید. 


آلبوم کاغذ دیواری

برای اینکه خریداران بتوانند از میان تنوع بالا و طرح و رنگ های مختلفی تصمیم بگیرند و کاغذ دیواری را خریداری کنند آلبوم های کاغذ دیواری تهیه می شود، که هر یک از آنها دسته بندی خاص خود را دارند. همچنین با دیدن آلبوم کاغذ دیواری می توان از جنس کاغذ دیواری نیز مطلع شد و انتخابی راحت تر داشت. کاغذ دیواری ها متناسب با مکانی که مورد استفاده قرار میگیرند، طرح و رنگ های متفاوتی دارند برای مثال کاغذ دیواری اتاق نشیمن کاملا متفاوت از کاغذ دیواری اتاق کودک و اتاق خواب نوجوان می باشد و نیازمندی نورپردازی متفاوتی با لامپ اسرام به نسبت سایر فضاهای نشیمن می باشد.

کاغذ دیواری دخترانه

انتخاب طرح مناسب کاغذ دیواری

کاغذ دیواری محدودیت استفاده ی آنچنانی ندارد و معمولا در هر مکانی اعم از محل کار ، منزل ، اماکن تجاری و اداری می توان از طرح ها و رنگ های مختلف آن استفاده کرد. ولی در هر مکانی باید توجه داشت که کاغذ دیواری متناسب با آن مکان را انتخاب کرد. مثلا کاغذ دیواری که در آشپزخانه مورد استفاده قرار میگیرد باید کاملا متفاوت از کاغذ دیواری باشد که در اتاق خواب مورد استفاده قرار میگرد، چرا که کاغذ دیواری آشپزخانه بیشتر در معرض لکه های روغن و حرارت و گرما می باشد، در نتیجه باید قابل شست و شو بوده. مقاومت بالاتری د اشته باشد. استفاده از نورپردازی های رنگ گرم مانند نورهای لامپ اسرام می تواند زیبایی کاغذ دیواری را بیشتر نماید. شایان توجه است که علاوه بر جنس، رنگ و طرح کاغذ دیواری نیز با توجه به مکانی که مورد استفاده قرار میگیرد می تواند متفاوت باشد. 
تنوعی که امروزه در طرح و رنگ های کاغذ دیواری ها است به کمک تکنیک های بازاریابی آنلاین و جستجو در گوگل به شما این امکان را می دهد تا خانه ی رویایی تصوراتتان را به واقعیت تبدیل کنید و از زندگی کردن در محیطی آرامش بخش و زیبا لذت ببرید. 
درست است که سلیقه شخصی در انتخاب نوع دیوار پوش و رنگ و طرح آن بسیار اهمیت دارد، اما بهتر است اصول و ضوابطی را در هنگام انتخاب کاغذ دیواری رعایت کنید تا بتوانید محیطی زیبا که اکسسوری ها و لوازم هارمونی خوبی با یکدیگر دارند ایجاد کنید. 

کاغذ دیواری فانتزی

 بررسی میزان کیفیت چوب ترمو 


یکی از دلایلی که نمی توانیم چوب ترمو اصل را از چوب ترمو تقلبی تشخیص دهیم عدم آکاهی نسبت به استانداردها و ویژگی های چوب ترمو می باشد که باعث بروز مشکلاتی از قبیل پریدگی رنگ، ترک و تغییر شکل چوب در برخی از پروژه ها شده که این امر منجر به بی اعتمادی جامعه مهندسین و سازنده ها نسبت به این محصول لوکس و گرم می شود و در نهایت کمتر مورد استفاده قرار میگیرد. خرید چوب ترمو با قیمت مناسب و قیمت ترمووود ارزان همراه با برچسب هولوگرام می تواند خریدی مناسب محسوب گردد.

ترموود

نکات مهم جهت ارزیابی چوب ترمو

 

  • استاندارد ضخامت ترمووود کاج برای نما بین 18 تا 21 میلی متر می باشد
  • ترمووود بریده شده از مغز درخت از کیفیت بهتری برخوردار می باشد
  • وجود ترک در مقطع و سطح چوب مجاز نیست
  • گره درختان کاج منطقه اسکاندیناوی به صورت پروانه ایی و منظم می باشد در غیراینصورت ترمووود، چوب روس ترموشده غیر استاندارد می باشد 
  • کیفیت پرداخت سطح چوب ترمووود اصل قابل مقایسه با ترمووود تقلبی میباشد
  • ترمووود با مغز روشن به معنی استاندارد نبودن پروسه ترمو است
  • برای تشخیص گریدچوب ترمو اصل می توان نسبت گره های پریده در طول شاخه که نباید مـثال از 1 الی 2 گره در شاخه ایی با طول 4 متر بیشتر باشد در نظر گرفت
  • وجود لکه های تیره بر روی سطح چوب به معنای باختگی یا پوسیدگی چوب میباشد که این امر نیز نشانه پایین بودن کیفیت چوب میباشد
  • تمامی برندهای معتبر جهان که به صورت استاندارد ترمووود تولید میکنند عضو سندیکای جهانی ترمووود بوده 
  • برای انتخاب و خرید چوب ترمو در صورت امکان از چندین شرکت چوب نمونه دریافت کنید و با یکدیگر مقایسه کنید 

آلاچیق جوبی

کاربرد چوب ترموود


چوب ترمو سخت به علت قیمت چوب ترمو و وزن بیشتر به نسبت چوب ترمو نرم کمتر در نماهای ساختمان به کار گرفته می شود این چوب ها اکثرا برای مصارف مانند کف سازی و مکان های پردرد توصیه می شوند

برخی از سخت چوب ها را دیگر خیلی سخت می توان پیدا کرد و نایاب هستند چراکه بدون نگرانی از احتمال انقراض شان بی محابا بریده می شونداین نه تنها ضایعه ای برای محیط زیست است، بلکه قیمت این چوب ها را نیز به شدت بالا می برد. اگر می توانید، سعی کنید چوب را از جنگل های با رویش پایدار خریداری کنید. با این کار می توان از درختان جنگلداری پایدار حمایت کرد.

استفاده از چوب ترمو نرم و سخت در نماها بستگی ویژه ای به طراح و معمار ساختمان دارد و معماران ساختمان تعیین کننده ترین افراد در انتخاب گونه چوبی مناسب برای نمای چوبی ساختمان می باشند.

انواع کاربرد ترمووود در فضاهای بیرونی

چوب ترمو
ترمووود کاربردهای متعددی در فضاهای بیرونی دارد که در ادامه بدان اشاره شده است

  •  روکش ها
  •  زمین های بازی
  •  عرشه های چوبی
  •  اثاث و مبلمان بیرون خانه
  •  نماهای چوبی
  •  درب ها
  •   پنجره ها
  •   نرده ها
  •   دیوارها

انواع کاربرد ترمووود در فضاهای داخلی

آلاچیق الاچیق
 

ترمووودها در فضاهای داخلی نیز کاربردهای فراوانی دارند. در ادامه به برخی از این موارد اشاره شده است

  1. سقف
  2. ادوات موسیقی
  3. دکوراسیون آشپزخانه
  4. لوازم حمام و سونا
  5.  اثاث و مبلمان
  6.  کفپوش
  7. پارکت

قیمت ترمووود

 

ترمووود

از زمان ورود چوب ترمو به کشور ایران ، لیست قیمت ترمووود نوسان قابل توجهی داشته و البته به دلیل استقبال بالا از چوب ترمو توسط طراحان و مردم به ویژه طی دو سال گذشته البته با توجه به نوسان های شدید قیمت یورو، شرکت های وارد کننده درزمینه  نصب و تولید ترموود  سعی کرده اند لیست قیمت چوب ترمووود را با توجیه اقتصادی مناسب و با کمترین تغییرات در اختیار مشتریان قرار دهند
قیمت چوب ترموود
چوب ترمو ارزان از درجه کیفی پایین تری نصبت به چوب ترمو فنلاندی گرید A برخوردار است و از رو نمیتوان کیفیت این دست چوب ها ار با چوب گرید A فنلاندی مقایسه نمود.


قیمت فروش چوب ترمو ارزان

چوب ترمو از به طور طبیعی در اختیار مخاطبان قرار گرفته است. از دیرباز استفاده از چوب برای ساخت خانه ها و اماکن مورد استفاده قرار میگرفته که امروزه با پیشرفت تکنولوژی بشر شروع به بهینه سازی این متریال طبیعی کرده است
کشور فنلاند نخستین کشور پیشگام در تولید چوب ترمو بوده و از این رو چوبهای ترمو فنلاند در بین مخاطبان خود جایگاه ویژه ای را در بر گرفته است 


 
 قیمت فروش چوب ترمو

 
شرکت رهاورد چوب یکی از نمایندگان و مجریان چوب ترمو برند هاسرو و بالتی رویال در ایران است و از این رو اقدام به فروش چوب ترمو و پخش آن در کشور نموده است. شما عزیزان جهت خرید چوب ترمو فنلاند میتوانید با واحد فروش چوب ترمو ما ارتباط گرفته و از آخرین قیمت های ارائه شده در این مجموعه با خبر شوید.


قیمت هر متر مربع چوب  ترمووود

 

قیمت ترموود قیمت ترمووود ترمو وود

تصور بسیاری از افراد بر این است که چوب با  قیمت ترمو وود محصولی تازه و جدید می باشد اما فرآوری ترمووود از سال 1930 در بسیاری از کشورهای جهان در حال مطالعه و بررسی بوده است. اصلاح حرارتی چوب منجر به افزایش استحکام، دوام، مقاومت در برابر حمله ی حشرات و افزایش خاصیت عایق حرارتی چوب خواهد شد.
مطالعات پیرامون اصلاح حرارتی چوب توسط استام و هانسن در دهه ی 1930 در آلمان و توسط وایت در آمریکا در دهه 1940 صورت گرفت . در دهه ی 1950 Bavendam و Buro مطالعاتی در خصوص نحوه حرارت دادن چوب به منظور اصلاح خواص آن را ادامه دادند. در اوایل دهه ی 1960 Kollman و Schneider و در دهه ی 1970 Rusche و Burmester حاصل نتایج و یافته های خود را منتشر نمودند. در نهایت آخرین تحقیقات پیرامون اصلاح حرارتی چوب در فنلاند، هلند و فرانسه انجام پذیرفت. کامل و جامع ترین تحقیقات توسط جامع ترین تحقیقات توسط مرکز تحقیقاتی دولتی فنلاند (VTT) انجام گرفت. تولید چوب اصلاح شده با روش و تکنیک "ترمووود" توسط VTT انجام گرفت. تحت فرآوری ترموود چوب در دمای حداقل 180 درجه ی سانتی گراد در حالی که با بخار آب محافظت می گردد، مورد اصلاح حرارتی قرار می گیرد. 


بخار آب علاوه بر حفاظت از چوب، بر تغییرات شیمیایی چوب  نیز تاثیر گذار می باشد. ترموود روش اصلاح حرارتی می باشد که دوستدار محیط زیست می باشد.

شرکت رهاورد چوب در صنعت چوب ترمو و دیگر چوب های تخصصی صنعت ساختمان، همواره با ارائه محصولات با کیفیت از کمپانی های معتبر اروپایی و ... به عنوان پیشتاز و پرچم دار این صنعت شناخته می شود. همچنین دانش فنی مدیران این شرکت در زمینه اجرای تخصصی، وجه تمایزی بارزاین شرکت  و دیگر شرکت ها می باشد.

 شرکت رهاورد چوب با بهینه سازی فعالیت های خود در زمینه های اداری و اجرایی و همچنین استفاده از سیستم های پیشرفته نظیر نرم افزارهای اتوماسیون سفارشی اداری توانسته از هزینه های سربار خود کاسته تا قیمت ترموود و دیگر محصولات را در نقطه تعادل بازار نگاه دارد تا هم از افزایش قیمت چوب ترمو در بازار بکاهد و هم با ایجاد فضای رقابتی نیاز مشتری را مرتفع سازد.
شرکت رهاورد چوب در راستای اعتلا و سربلندی صنعت ساختمان و چوب های تخصصی آن گام برمی دارد. همچنین تامین چوب و اجرای پروژه های خاص که به مقام های جهانی در زمینه معماری رسیده اند از جمله افتخارات این شرکت می باشد
لطفا جهت کسب اطلاعات بیشتر از قیمت ترموود و دیگر محصولات و همچنین دریافت بروشور و کاتالوگ اصلی با شماره تلفن های دفتر مرکزی و کارشناسان فروش تماس حاصل نمایید


            

عوامل موثر بر قیمت چوب ترموود 

به طور کلی قیمت چوب به صورت قیمت جهانی تعیین می شود که شرکت های تولید کننده با توجه به شیوه و استراتژی های فروش و سیستم بازاریابی که دارند ممکن است با تغییرات کم در قیمت چوب ترموود رو به بازار به صورت متر مکعب به بازار عرضه می کنند 
در گام اول باید به میزان ضخامت چوب ترمو باید توجه کنید هر چه میزان ضخامت آن بیشتر باشد قیمت چوب ترمو بالاتر می رود و هرچه ضخامت چوب کاهش یابد به تبع آن قیمت چوب نیز کاهش می یابد  .
عامل دوم که بسیار بر قیمت چوب ترمو تاثیر گذار است گونه ونوع درختی است که از آن استفاده کرده اند و همچنین فرایندی که بر روی چوب پیاده می سازند تا چوب تبدیل به چوب ترموود گردد 

مثلآ چوب ترمو که از گونه درختی کاج تهیه می شود به مراتب قیمت پایین تری دارد نسبت به چوب ترموودی کهاز گونه درخت زبان گنجشک یا ونتهیه می گردد.
این مسئله به دلیل کم تراکم تر بودن جنگلی و انبوهی کمتر و سخت پیدا شدن آن می باشد از یک سو و پیچیده تر بودن و طولانی تر بودن فرایند ترمو شدن این گونه درختی از جهت دیگر می باشد. منبع Digital Land


کاربرد ترموود

 

برچسب ها: راهنمایی,جهت,ترکیب,دکوراسیون,منزل,راهنمایی جهت ترکیب دکوراسیون منزل,طبیعی ترین المان طراحی داخلی,چوب ترمو,دکوراسیون ترمو,
[ جمعه 9 شهريور 1397 ] [ 9:56 ] [ کاووسی فر ]
[ ]

پاسخی به سوالات متداول کاربران پیرامون طراحی لوگو

پاسخی به سوالات متداول کاربران پیرامون طراحی لوگو

  1. ضرورت های طراحی لوگو برای مجموعه های مختلف چیست؟

اساسا می توان دلایل زیادی در خصوص جنبه های مثبت طراح لوگو برای مجموعه های مختتلف برشمرد که از لحاظ افزایش شاخص های فروش محصولات و معرفی هویت مجموعه مربوطه، حائز اهمیت می باشد. اگر بخواهیم به سه مورد از مصداق های جوانب مثبت طراحی لوگو برای مجموعه های فعالیتی اشاره داشته باشیم، می توانیم موارد ذیل را عنوان کنیم:

  • لوگوی هر مجموعه به نحو مستقیم و خیلی زیاد بر روند و چگونگی رشد و توسعه کسب و کار مربوطه، تاثیرگذاری دارد.
  • لوگوی هر مجموعه حتی برای اشخاصی که با مجموعه مربوطه هیچ آشنایی و ارتباط قابل ذکری ندارند، به مقدار زیادی می تواند موجبات مراجعه به محصول و خدمات آن مجموعه را پدیدار سازد که زمینه ساز سوددهی خواهد شد.
  • نکته دیگر حائز اهمیت این می باشد که؛ تقریبا اکثریت روش های گوناگون تبلیغاتی متغیر می باشند ولی لوگوی مجموعه را نمی توان پس از استفاده نمودن، به راحتی تغییر داد و جایگزین دیگری برایش انتخاب نمود.

 

  1. طراحی لوگو در بخش های ورزشی چه کابردی دارد؟

طراحی لوگو در بخش های ورزشی بسیار کاربردی می باشد. از لحاظ معرفی محصولات ورزشی و همچنین شناساندن هویت ذاتی مجموعه ورزشی از اهمیت ویژه ای برخوردار است. به طور مثال: باشگاه ورزشی پرسپولیس جهت معرفی هویت و نظام تشکیلاتی اش از لوگو مختص به خود بهره می برد. مستحضر هستید که این لوگو برای همگان، معرف باشگاه پرسپولیس بوده و کمتر کسی می باشد که در فوتبال سررشته ای داشته باشد و از مالکیت این لوگو باشگاه پرسپولیس بی اطلاع باشد.

  1. سادگی در طراحی لوگو به چه معناست؟

در بسیاری از موارد دیده شده است که طراحان لوگو در طراحی شان اقدام به استفاده از پیچیدگی و تکنیک های به هم ریخته ای می نمایند که سبب از بین بردن عنصر سادگی لوگو می شود. توجه داشته باشید که؛ اساساً بحث جذابیت و زیبایی رابطه مستقیمی با سادگی و قابل فهم بودن هر اثری دارد. از همین رو بایستی طراحان لوگو، سادگی ذاتی را با تکنیک های تخصصی طراحی لوگو تلفیق نموده تا لوگوی طراحی شده نهایی، بتواند تاثیرگذاری و جذابیت حداکثری را در بیننده پدیدار سازد.

  1. هزینه طراحی لوگو به چه میزان است؟

اساسا نمی توان قیمت و بهای ثابتی برای طراحی لوگو در نظر گرفت، چرا که هر لوگو بر حسب طراحی که اقدامات مربوط به پایه ریزی و طراحی آن را انجام می دهد و همچنین استفاده شدن از تکنیک ها و زمانی که صرف به اتمام رسیدن پروژه نهایی می‌شود؛ دارای قیمت های مختلفی می‌ باشد. بنابراین بایستی برای محاسبه قیمت نهایی طراحی لوگو؛ به کیفیت کاری و متخصصی که امور مربوط به طراحی لوگو را انجام می دهد، توجه داشته باشیم.

  1. آیا ایجاد تغییرات در لوگوی معرفی شده به مخاطبان در طول زمان، موضوعی اشتباه است؟

پاسخ به این سوال نیازمند بررسی ابعاد مختلف موضوع طراحی لوگو و بحث تجاری مطرح در آن مجموعه می باشد، ولی به طور کلی در صورتی که تغییرات جزئی و عمومی پیرامون لوگوی معرفی شده، به جهت افزایش کیفیت و تاثیرگذاری آن از طرف متخصصان لحاظ گردد؛ این اقدام نمی تواند اقدامی مطلقا اشتباه قلمداد شود ولی این موضوع را در نظر داشته باشید که؛ یک لوگو به عنوان معرف محصولات و خدمات یک شرکت بوده و مخاطب در طول زمان با آن ارتباط بصری و ذهنی برقرار می کند و طبعاً با تغییرات متعدد و مختلف، خاصیت جذابیت و گیرایی لوگو برای مخاطب کم رنگ خواهد شد.

  1. تکنیک DOIT در طراحی لوگو چیست؟

این تکنیک و روش از مهم‌ ترین متد های طراحی نشان واره یا لوگو خلاقانه و نوآورانه قلمداد می شود که برای هر گونه طراحی، حائز کاربرد است. شناخت مساله، باز کردن و تحلیل آن در ذهن، معرفی راه حل ‌های مختلف و انتخاب بهترین راه حل، چهار قدم اساسی در تکنیک DOIT به حساب می آید.

  1.  طراحی لوگو چه تاثیری در موضوع برند سازی دارد؟

به طور کلی طراحی لوگو بخشی از فرآیند برند سازی محصولات و خدمات هر مجموعه ای می باشد که در دراز مدت و کوتاه مدت سبب افزایش سودآوری مالی و معنوی آن مجموعه خواهد شد بنابراین طراحی لوگو در موضوع برند سازی از اهمیت ویژه ای برخوردار می باشد و نباید این موضوع ساده تلقی گردد.

 

 

برچسب ها: پاسخی,به,سوالات,متداول,کاربران,پیرامون,طراحی,لوگو,
[ دوشنبه 26 آذر 1397 ] [ 7:57 ] [ کاووسی فر ]
[ ]

پاسخی به سوالات متداول کاربران پیرامون طراحی لوگو

پاسخی به سوالات متداول کاربران پیرامون طراحی لوگو

  1. ضرورت های طراحی لوگو برای مجموعه های مختلف چیست؟

اساسا می توان دلایل زیادی در خصوص جنبه های مثبت طراح لوگو برای مجموعه های مختتلف برشمرد که از لحاظ افزایش شاخص های فروش محصولات و معرفی هویت مجموعه مربوطه، حائز اهمیت می باشد. اگر بخواهیم به سه مورد از مصداق های جوانب مثبت طراحی لوگو برای مجموعه های فعالیتی اشاره داشته باشیم، می توانیم موارد ذیل را عنوان کنیم:

  • لوگوی هر مجموعه به نحو مستقیم و خیلی زیاد بر روند و چگونگی رشد و توسعه کسب و کار مربوطه، تاثیرگذاری دارد.
  • لوگوی هر مجموعه حتی برای اشخاصی که با مجموعه مربوطه هیچ آشنایی و ارتباط قابل ذکری ندارند، به مقدار زیادی می تواند موجبات مراجعه به محصول و خدمات آن مجموعه را پدیدار سازد که زمینه ساز سوددهی خواهد شد.
  • نکته دیگر حائز اهمیت این می باشد که؛ تقریبا اکثریت روش های گوناگون تبلیغاتی متغیر می باشند ولی لوگوی مجموعه را نمی توان پس از استفاده نمودن، به راحتی تغییر داد و جایگزین دیگری برایش انتخاب نمود.

 

  1. طراحی لوگو در بخش های ورزشی چه کابردی دارد؟

طراحی لوگو در بخش های ورزشی بسیار کاربردی می باشد. از لحاظ معرفی محصولات ورزشی و همچنین شناساندن هویت ذاتی مجموعه ورزشی از اهمیت ویژه ای برخوردار است. به طور مثال: باشگاه ورزشی پرسپولیس جهت معرفی هویت و نظام تشکیلاتی اش از لوگو مختص به خود بهره می برد. مستحضر هستید که این لوگو برای همگان، معرف باشگاه پرسپولیس بوده و کمتر کسی می باشد که در فوتبال سررشته ای داشته باشد و از مالکیت این لوگو باشگاه پرسپولیس بی اطلاع باشد.

  1. سادگی در طراحی لوگو به چه معناست؟

در بسیاری از موارد دیده شده است که طراحان لوگو در طراحی شان اقدام به استفاده از پیچیدگی و تکنیک های به هم ریخته ای می نمایند که سبب از بین بردن عنصر سادگی لوگو می شود. توجه داشته باشید که؛ اساساً بحث جذابیت و زیبایی رابطه مستقیمی با سادگی و قابل فهم بودن هر اثری دارد. از همین رو بایستی طراحان لوگو، سادگی ذاتی را با تکنیک های تخصصی طراحی لوگو تلفیق نموده تا لوگوی طراحی شده نهایی، بتواند تاثیرگذاری و جذابیت حداکثری را در بیننده پدیدار سازد.

امروزه طراحی لوگو چگونه است؟

امروز با افزایش روز افزون سرمایه گذاری در بخش های مختلف اقتصادی، رقابت در این عرصه نیازمند برنامه ریزی و تلاش دو چندانی شده است. تردیدی نیست که با رشد نیازهای بشر، کسب و کارها نیز به موازات آن گسترش پیدا نموده اند. امروزه شاهد این موضوع هستیم که رقابت در هر زمینه اقتصادی حرف اول و آخر را تعیین می نماید که فعالان اقتصادی نباید از این موضوع غافل شوند. یکی از تکنیک هایی که بشر متمدن برای شناساندن  ومتمایز کردن خود با سایرین ایجاد نموده است؛ بحث طراحی لوگو می باشد. البته مفهوم لوگو به این مفهوم امروزی در طول تاریخ نبوده است ولی می ‌توان وجه های مشابهی از این موضوع را این حوزه پیدا نمود. باید توجه نمایید که مفهوم لوگو با مفهوم برند یا علامت تجاری و غیره دارای تفاوت کلی است ولی به طور کلی همه این موضوعات در جهت شناساندن کالا و خدمات شرکت، سازمان، نهاد سیاسی، ورزشی، اجتماعی، فرهنگی و ... تعبیه شده اند.

 بدون شک اگر شما به هر مجموعه ای در زمینه های مختلف از جمله سیاسی، اجتماعی، فرهنگی، هنری، ورزشی و ... توجه نمایید؛ متوجه خواهید شد که همه این مجموعه ها دارای لوگوهای ویژه خود می باشند که معرفی آنها را به مخاطب به شکل و شمایلی جذاب و گیرا به انجام می ‌رساند.

افراد آماتور را کنار بگذارید!

اگر رویای برندسازی را در سر دارید، باید از همان ابتدا حرفه ای عمل کنید. عده ای از افراد به منظور صرفه جویی در هزینه ها کار خود را به افراد آماتور می سپارند. عده ای دیگر برای این کار از آشنایان و یا دوستانی کمک می گیرند که هیچ تخصصی در این زمینه ندارند و فقط به خاطر آشنایی نسبی که با نرم افزار های طراحی دارند، به آنها اعتماد می کنند. عده ای هم تصور می کنند کیفیت یک لوگوی ارزان قیمت که از میان طراحی های یک سایت آنلاین قابل سفارش است با کیفیت یک طراحی لوگوی خوب حرفه ای برابری می کند!

همه این موارد می تواند به یکباره کیفیت برند، خدمت یا محصول شما را تحت تاثیر قرار دهد.  زیرا قرار است شما به یک زبان ساده و کوتاه و در یک نگاه به مخاطب اعلام کنید که در کارتان تا چه اندازه حرفه ای و منحصر به فرد هستید. این کاریست که بر عهده لوگوی برند شماست. پس بهتر است کار را به کاردانش بسپارید و به خاطر صرفه جویی در هزینه ها همه چیز را خراب نکنید!

 

 

برچسب ها: پاسخی,به,سوالات,متداول,کاربران,پیرامون,طراحی,لوگو,
[ دوشنبه 26 آذر 1397 ] [ 8:25 ] [ کاووسی فر ]
[ ]

پاورپوینت طراحی برنامه نظام يافته

پاورپوینت طراحی برنامه نظام يافته

  • پاورپوینت طراحی برنامه نظام يافته

    دید کلی :

    پاورپوینت طراحی برنامه نظام يافته در 24 اسلاید زیبا و قابل ویرایش با فرمت pptx

    توضیحات کامل :

    پاورپوینت طراحی برنامه نظام يافته در 24 اسلاید زیبا و قابل ویرایش با فرمت pptx

    فهرست مطالب

    مقدمه طراحي برنامه

    فرهنگ “داده ها”

    فنون طراحي برنامه نظام يافته

    نمودار ساخت

    سه علامت در نمودار ساخت

    سلول

    علايم نمودار ساخت

    ساده سازي در طراحي برنامه

    اتصال سلولها

    جريان اطلاعات

    مكملها

    زبان تعريف برنامه

    تركيب زبان تعريف برنامه

    روش تهيه نمودار ساخت

    تجزيه و تحليل داد وستد

    نحوه افزودن پايگاه اطلاعاتي و مختصات تعامل به نمودار ساخت

    مشخص كردن سلولها با استفاده از “زبان تعريف برنامه”

    پاورپوینت تهیه شده بسیار کامل و قابل ویرایش بوده و در تهیه آن کلیه اصول و علائم نگارشی  رعایت گردیده و قالب آن نیز به راحتی قابل تغیر می باشد.

 

 براي توضيحات بيشتر و دانلود بر روي عنوان زير کليک کنيد

پاورپوينت طراحي برنامه نظام يافته

 

برچسب ها: پاورپوینت,طراحی,برنامه,نظام,یافته,
[ دوشنبه 20 اسفند 1397 ] [ 9:00 ] [ کاووسی فر ]
[ ]

طراحی سایت در اردبیل

طراحی سایت در اردبیل


امروزه با رشد اینترنت و فضای وب داشتن یک سایت اینترنتی برای رشد هر کسب و کار و هر شخصی لازم شده است امروزه میتوانید به وسیله وبسایت اینترنتی بسیاری از کار ها انجام دهید برای مثال اگر کسب و کاری دارید کسب و کار خود را به همراه محصولات در وبسایت خود معرفی کنید و با امکان خرید آنلاین محصول ، محصولات خود را به صورت آنلاین به فروش برسانید و یا اگر کسب و کاری ندارید میتوانید یاداشت ها و نمونه کار های خود را در وبسایت خود منتشر کنید داشتن وب سایت حتی برای کسانی که تولید محتوا میکنند برای مثال خبرگذاری ها و املاک ها امری بسیار ضروری است چون مخاطبان میتوانند به راحتی به وسیله وبسایت به محتوا دسترسی داشته باشند شرکت های زیادی با عنوان طراحی سایت در اردبیل مشغول به کار هستند که شما میتوانید آن ها را مقایسه کرده و بهترین آن ها را برای طراحی سایت انتخاب کنید همچنین میتوانید طراحی سایت خود را به مبین پلاس (mobinplus.ir)نیز بسپارید
پشتیبانی و سفارش طراحی سایت : 09223350313

 

برچسب ها: طراحی,سایت,در,اردبیل,طراحی سایت در اردبیل,
[ دوشنبه 16 ارديبهشت 1398 ] [ 10:37 ] [ کاووسی فر ]
[ ]

تکنيک هاي سئو سايت براي موتورهاي جستجو در طراحي وب سايت

تکنیک های سئو سایت برای موتورهای جستجو در طراحی وب سایت

سئو سایت برگرفته از عبارت Search Engine Optimization است که کلمات معادلی چون SEO یا بهینه سازی سایت برای موتور جستجو دارد که همگی آنها به یک معنی می باشند و می توان آن را در طراحی سایت بصورت زیر تعریف نمود:

دوستای عزیزم سئو (بهينه‌سازي سایت برای موتور جستجو) به معناي فريب و يا دستکاري موتور‌هاي جستجو با روش‌هاي غير اخلاقي نيست. درواقع آن‌ها براي کمک کردن به بهبود رويت و ارتباط وب سايت‌ها در نتايج جستجوي طبيعي با هدف رسيدن به رتبه‌بندي بالا، ايجاد شده‌اند.

 

سئو سایت برای موتورهای جستجو در طراحی وب سایت

 

سئو را مي‌توان مجموعه‌اي از روش‌ها براي تغيير استراتژيک وب سايت‌ها دانست. اين فرآيند به بيان مهمترين عوامل مرتبط صفحه و افزايش اهميت آن در صفحه نتايج جستجو، مي‌پردازد.

شروع سئو

در اوايل سال 1990 اولين موتور‌هاي جستجو کار خود را آغاز کردند بعضي از محبوب‌ترين آن‌ها Infoseek،Alta Vista و Yahoo بودند.در آن زمان مردم موتورهاي جستجو را به ديد يک ليست فهرست شده نگاه مي‌کردند که همانند صفحه زرد، سئو اوليه بر اساس حروف الفبا انجام مي‌شد. در اين ليست صفحاتي همچون AAA در بالاي اين ليست وجود داشتند.

با رشد مداوم اينترنت موتورهاي جستجوي جديد‌تري ظاهر مي‌شدند که از الگوريتم‌هاي رتبه‌بندي پيچيده‌تري استفاده مي‌کردند. اين الگوريتم‌ها با معيار تعداد دفعاتي که يک کلمه کليدي يا يک عبارت در يک صفحه استفاده شده تقسيم بر تعداد کل کلمات صفحه و برچسب‌هاي شبيه key-words براي فهم محتويات وب سايت‌ها استفاده مي‌کردند. به دنبال اين رشد سئو براي بيشتر ديده شدن سايت‌ها فعاليت خود را شروع کرد. با توسعه رتبه‌بندي صفحات توسط موتور‌هاي جستجو، مهندسين سئو  برای سایت های اعم از طراحی سایت فروشگاهی، طراحی سایت رستوران، طراحی سایت گردشگری، طراحی سایت شرکتی و بسیاری موارد دیگر به دنبال پيدا کردن راه‌هايي جهت تاثيرپذيري در رتبه بندي اين موتورها چه با استفاده از روش‌هاي اخلاقي و چه غير اخلاقي روي آوردند..

اهداف سئو 

هدف سئو کمک به وب سايت‌ها در بدست آوردن محل بالا در نتايج جستجوي طبيعي و افزايش ارتباط بين صفحات و کلمات کليدي وارد شده توسط کاربران است. نمايش دادن بيشترين صفحات مرتبط با پرس‌و‌جوي جستجوي وارد شده داراي مزاياي زيادي هم براي کاربر و هم براي موتور جستجو است که در آن کاربر بيشترين نتايج مرتبط جستجو شده را پيدا مي‌کند و موتور جستجو قابل اعتماد مي‌شود چرا که الگوريتم آن بيشترين صفحات مرتبط را نشان مي‌دهد.

بسته به اينکه چگونه کلمات کليدي رقابتي در بهينه سازي و سئو مورد استفاده قرار مي‌گيرند، سئو هفته‌ها يا ماه‌ها طول مي‌کشد تا به نتيجه برسد. اگر چه ممکن است نتايج بهينه‌سازي جستجو به سرعت ديده نشود ولي در دراز مدت مزاياي سئو باعث افزايش رتبه‌بندي سايت و افزايش بازديدکنندگان است. براي وب سايت‌ها خيلي مهم است که در صفحه اول نتايج جستجو گوگل به خصوص جزو سه تا نتيجه طبيعي اول که 58.4 درصد کليک‌ها را شامل مي‌شود، قرار گيرند.

بطور کلی اهداف سئو را می توان بصورت زیر تقسیم بندی کرد:

  • در بازدید وب سایت تاثیر بسزایی دارد.
  • باعث ایجاد برند می شود.
  • باعث افزایش ترافیک سایت خواهد شد.
  • باعث شده وب سایت در صفحه نتایج موتور جستجو از رتبه بهتری برخوردار شد.
  • باعث افزایش فروش محصولات خواهد شد.
  • بهترین ابزار برای تبلیغات است.

سئو درون صفحه یا On Page SEO

سئو درون صفحه به کنترل مستقيم کدها و يا محتويات وب سايت شما اعم از متن، تصوير، پيوند و ... مرتبط مي‌شود؛ به طور کلي هر چيزي که در سايت خود بارگذاري مي‌کنيد مربوط به SEO On Page مي‌شود. اين روش پايه تمام تلاش‌هاي بهينه‌سازي است زيرا جايي است که شما بيشترين کنترل را روي آن داريد. هر گونه تغييري را که شما در محتويات سايت خود ايجاد مي‌نماييد در نتايج جستجو تاثير گذار خواهد بود بنابراين خيلي مهم است که روش SEO On Page بدرستي قبل از روش SEO Off Page انجام شود.

سئو بیرون صفحه یا Off Page SEO

بر خلاف روش SEO On Page که توسعه وب سايت با کنترل مستقيم بالايي انجام مي‌شد، روش بهينه سازی بیرون صفحه شامل تمام ارتقاهايي است که در خارج از وب سايت شما انجام مي‌شود اين شامل تمام چيزهايي است که مي‌تواند در بدست آوردن رتبه‌بندي بالاي سايت شما کمک کند. SEO Off Page در درجه اول در بدست آوردن پيوندهايي که از سايت‌هاي ديگر به سايت شما اشاره مي‌کنند متمرکز مي‌شود سپس با استفاده از روش‌هايي که در خارج از وب سايت انجام مي‌شود به بهينه‌سازي موتور جستجو مي‌پردازد.

SEO Off Page يک فرآيند نامحدود است که توسط مهندسين سئو در جهت بدست آوردن پيوند دهندگان، اداره مي‌شود.

سئو کلاه سفيد یا White Hat

 به مجموعه تکنيک‌ها، روش‌ها و استراتژي‌هاي که از قوانين و راهنمايي‌هاي موتورهاي جستجو تبعيت مي‌کنند، اشاره دارد. که اين به معني فريب يا دستکاري موتور‌هاي جستجو و يا کاربران به هيچ وجه نيست. اين همچنين به سئو اخلاقي نيز ياد مي‌شود.

سئو کلاه سیاه یا Black Hat

به مجموعه‌اي از دستورات دارد که به منظور فريب، بازي و دستکاري الگوريتم‌هاي موتورهاي جستجو با هدف بدست آوردن رتبه‌بندي بالا، بکار مي‌رود. اين مهم است که بدانيد اين‌ روش‌ها غير اخلاقي بوده و توسط هيچ موتور جستجويي تاييد نمي‌شود و بکارگيري اين روش‌ها خطر خارج شدن از فهرست پايگاه داده را براي هميشه در بر دارد.

انجام تاکتيک‌هاي سئو کلاه سياه ممکن است که باعث افزايش رشد ناگهاني در نتايج جستجو شود ولي مي‌تواند منجر به پرداخت جريمه و يا حذف کامل از فهرست پايگاه داده موتور جستجو شود.

استراتژهای سئو وب سایت بصورت زیر:

  • بهبود ساختار سایت
  • استراتژی کلمات کلیدی
  • استراتژی URL
  • بهینه سازی کد
  • پردازش کردن متن
  • بهینه سازی لینک های ورودی
  • استراتژی نام دامنه و هاست

مهمترین معیارها برای بهینه سازی موتور جستجوعبارتند از:

  • اضافه کردن Allow یا DisAllow به نقشه سایت
  • اضافه کردن URL به نقشه سایت
  • اضافه کردن نقشه سایت به robots.txt
  • استفاده از ابزارهای آنالیز جهت crawl

تکنیک هایی که برای بهینه سازی و سئو سایت عنوان شده است عبارتند از:

  • افزایش لینک های خارجی
  • تغییر اسم فایل ها
  • لینک یک طرفه
  • کلمات کلیدی
  • استفاده از Meta Tag
  • استفاده صحیح از عنوان
  • استفاده از robots.txt
  • بهینه سازی محتوا

منبع: شرکت سانا پرداز نارین

 

برچسب ها: تکنیک,های,سئو,سایت,برای,موتورهای,جستجو,در,طراحی,وب,سایت,
[ يکشنبه 31 شهريور 1398 ] [ 10:01 ] [ کاووسی فر ]
[ ]
صفحه قبل 1 صفحه بعد